I en jungle af marketingstiltag kan det være svært at vælge, hvad man skal prioritere, og hvad firmaet skal vælge som handout. Brandingen i et produkt, du deler ud, og som bruges og ses mange gange, er uvurderlig. En mulepose med tryk er totalt win-win; du får reklame, og kunden får en anvendelig accessory.

Mulepose med tryk er et populært tilbehør

Muleposer er meget populære og fås i mange forskellige former og størrelser. Du har sikkert lagt mærke til i gadebilledet, at det efterhånden er alle køn og aldre, der har et under armen, over skulderen eller i cykelkurven.

Populariteten skyldes til dels, at det er meget praktisk, at man hurtigt og nemt kan få ting ned i og op af nettet. Fx idrætstøj, indkøbsvarer eller strikketøjet kommer vupti nemt frem og tilbage, når du har brug for det.

Derudover er bæredygtighed en faktor for mange, fordi du bruger muleposen igen og igen. Når muleposen bruges mange gange, har den et mindre klimaaftryk ift. primært fremstillingen, og den er mindre skadelig end fx plastikposer.

Og endelig ser det godt ud! Ligesom en designertaske kan den sætte sidste pift på et outfit, og mange har flere at vælge imellem. Det er således absolut ikke ligegyldigt, hvordan din mulepose med tryk ser ud.

Vælg en kvalitetsmulepose

Der er utroligt mange muligheder, så start med at tjekke ud, hvad du kan vælge imellem. En absolut superleverandør indenfor diverse reklameartikler finder du her https://www.topsupplies.dk/

Som standard er det vigtigt at vælge et firma, hvor der både er et bredt udvalg men at kvaliteten også er god. Ingen ønsker at forbindes med en mulepose, der nemt går i stykker, eller hvor printet går af i vask.

Hvad vil du signalere?

Der er mange valg at træffe ift. din mulepose med tryk:

  • Hvor stort skal posen være?
  • Hvad skal der trykkes på den?
  • Hvilken farve skal muleposen have?
  • Hvor lange skal hankene være?

Du kender din business, dit produkt og din kunde bedst. Skal det være klassisk og neutralt, mere trendy og farverigt eller skal muleposen udstråle luksus. Måske du har en designer eller grafiker at rådføre dig med. Ellers prøv dig frem med forskellige kombinationer, spørg teamet og teenageren derhjemme og brug producentens rådgivning.

Logoprint eller måske lidt humor

Hvad skal der så være på din mulepose med tryk? Et sikkert, klassisk og effektivt valg er at bruge logo og firmaets eksisterende visuelle identitet. Et diskret logo i hjørnet, et stort logo i centrum eller måske en kombination af et slogan og logo’et.

Udover at det skal være æstetisk holdbart og repræsentativt for firmaet, kan du overveje, om man lægger mærke til og/eller husker muleposen? Humor kan være en vej ind i hukommelsen, hvor en lille sjov kommentar er nem at huske. Hvis den er hurtig at læse, kan den med fordel anvendes i øvrig markedsføring, således at der er en samlet strategi.

Effektiv reklame til din business

Det kan kun anbefales at få lavet en unik mulepose med tryk. Den kan anvendes som gaver til kunder, samarbejdsparter og lignende. Prisen kan holdes på et yderst rimeligt niveau, og du sikrer dig, at dit firma eksponeres igen og igen.